Zadnje novičke

Arhiv

Tags

KAKO Z JOGO SPREMENITI ŽIVLJENJE NAJSTNIKA NA BOLJE

Naučite se, kako lahko joga izboljša telesno podobo, samodisciplino in celo rezultate na testih.

Joga hitro postaja ena izmed najbolj priljubljenih komplementarnih zdravstvenih praks, saj jo prakticira že več kot 1,7 milijona otrok in najstnikov po svetu - število, ki se je v zadnjem desetletju povečalo za 400.000. Mnoge šole zdaj ponujajo programe gibanja in pozornosti (»mindfulness«), ki pomagajo zmanjšati stres, izboljšati razpoloženje in spodbujati telesno pripravljenost. Joga v tem formativnem obdobju je koristna za razvoj zdravih navad vadbe na splošno, pa tudi za moč, gibčnost in ravnotežje.

Joga v času najstništva je še posebej pomembna za um, saj se možgani še naprej razvijajo od zgodnjih do poznih najstniških letih. Prefrontalna skorja je območje za čelom in je znana kot "glavni možgani" zaradi svoje sposobnosti načrtovanja, organiziranja in urejanja razpoloženja. Razvoj prefrontalne skorje jim omogoča, da se osredotočijo in razmišljajo, namesto da delujejo impulzivno. To je ključnega pomena za uspeh v življenjskih fazah - bodisi na akademiji, v karieri ali v odnosih.

Kaj pa fantje?

Najstniški fantje lahko občutijo vrstniški pritisk proti vadbi joge, vendar se ta trend spreminja. Joga pridobiva široko prepoznavnost in spoštovanje s športnimi zvezdniki ter športnimi ekipami, kot so Knicks, ki meditirajo. Seznam drugih uglednih NBA igralcev, ki so se izpostavili o prednostih joge, je dolg: Kareem Abdul-Jabbar, Kevin Love, Dwayne Wade, Kevin Durant in Kevin Garnett. Cenjeni trener NBA Phil Jackson je razpravljal o uporabi meditacije in preudarnosti kot del svojih trenerskih strategij.

Vadbo joge ne povezujemo z religijo.

Ker joga postaja priljubljena alternativa tradicionalnim vadbam, so nekateri izzivali to na sodiščih in trdili, da joga spodbuja religijo. Vendar je nedavna odločba pritožbenega sodišča v Kaliforniji iz leta 2015 ugotovila, da program joge v sistemu javne šole v San Diegu ne krši verskih pravic učencev in je "brez vsakršnih religioznih, mističnih ali duhovnih pasti."

Vadba joge otrokom in najstnikom pomaga na več načinov:

1. Izboljša kondicijo in fizično zdravje.

Učenci, ki prakticirajo v jogo, razvijejo močno povezavo z zavedanjem telesa in gibanjem. Poze (t.i. asane) pomagajo izboljšati koordinacijo, ravnotežje, moč in prožnost telesa.

2. Zmanjšuje stres in tesnobo.

Srednja šola je lahko stresno obdobje tako zaradi učenja kot zaradi osebnih izzivov. Joga s pomočjo diha in zavedanja ponuja prostor, da se umaknete in uravnovesite svoj odziv na stres na miren in premišljen način.

3. Izboljša optimizem.

Študije so pokazale, da joga lahko pomaga zgraditi občutek optimizma. V času, ko otroci in najstniki gledajo v svojo prihodnost, lahko joga ustvari občutek upanja za prihodnost.

4. Izboljša osredotočenost in uspešnost v šoli.

Motnja hiperaktivnosti s pomanjkanjem pozornosti (ADHD) je ena najpogostejših razvojnih motenj pri otrocih in mladostnikih in prizadene 1 od 10 otrok. Študije so pokazale, da lahko otroci z motnjo hiperaktivnosti s pomanjkanjem pozornosti, ki so vadili jogo enkrat ali dvakrat tedensko, izboljšajo svoje vedenje in tudi uspešnost v šoli.

5. Izboljša samozavest in telesno podobo.

Srednja šola je lahko formativni čas, v katerem se najstniki pogosto spopadajo z vprašanji telesne podobe, pritiskom vrstnikov in ustrahovanjem. Joga ustvarja sprejemljivo in varno okolje, zakoreninjeno v načelu nesodnosti. Vadba vam pomaga, da se počutite bolj povezani s svojim telesom in ga sprejmete.

6. Spodbuja ustvarjalnost

Joga spodbuja ustvarjalnost in igrivost, razvija pa ne le fizično gibčnost, ampak tudi gibljivost uma.

7. Razvija disciplino in samoregulacijo

Joga, ki se jo učimo s previdnostjo, ima pomembne prednosti pred tradicionalno telesno aktivnostjo. Ugotovljeno je bilo, da joga zmanjša impulzivnost, poveča potrpežljivost in izboljša sposobnost regulacije pozornosti.

Joga in čuječnost najstnikom nudijo spretnosti za krmarjenje z izzivi in ​​izgradnjo temeljne temelje, ki koristi tako umu kot telesu tudi po najstniških letih.

Tudi sam lahko postaneš učitelj joge za najstnike in jim pomagaš da zasijejo v svoji luči. Preveri kaj vse ti ponuja SEMINAR YOGA TEENS.

Vir: Psyhology Today

 

MALI MIGEC, Organizacija in izobraževanje Nina Pečnik s.p.,

MATIČNA: 8137765000
DAVČNA: 89910842
TRR: SI56 6100 0001 8797 492

 

T:: +386 40 241 486
E: info@malimigec.si

facebook.png
instagram.png
lokacija.png

©2018 by MALI MIGEC